Dag 2

24 november 2015 - Panadura, Sri Lanka

Vandaag hadden we noodles voor het ontbijt, fijn die afwisseling!
Na het ontbijt hebben we weer flink gebikkeld in het warme weer, met locals die ons ff uitkwamen bowlen en locals die langs de weg, midden in het verkeer, stil stonden om naar ons te kijken. Ik denk dat niemand van ons zich tot op dit moment zo bekeken heeft gevoeld. Na de training hebben we heerlijk in de regen gezwommen, vet raar was dat!! Voor de lunch hadden Fouwtje en ik een Chicken Chopseuy Noodles, ja probeer dat maar uit te spreken, het was heerlijk ook al hebben we er meer dan een uur op moeten wachten… Na de lunch hebben Mier, EdL, Robbert, Cher en ik een heerlijke strand wandeling gemaakt. Alle mensen wilden heel graag met ons op de foto, waarschijnlijk omdat we blank waren…of zo ’ of zou het toch zijn omdat we ‘ beroemde cricketers’ zijn?? Na een paar selfies mochten we weer doorlopen, iets verderop troffen we het koppeltjes gedeelte van het strand aan, waar zo’n 12 stelletjes, onder de bomen zaten. The place to be dus. Na de strandwandeling was het snel douchen en in de nette kleding voor de ambassade, we zagen er leuk uit met z’n allen! Ik hoorde dat een van mijn teksten verkeerd geïnterpreteerd was, jammer dat het zo overkomt, maar mensen die mij kennen weten dat ik altijd zo praat. Dus als je dit leest stel je dan voor dat ik het tegen je zeg, met mijn droge/sarcastische opmerkingen die vaak de boventoon voeren. Ik denk dat het dan heel anders over komt. Anyways terugkomend op de ambassade, ik denk dat heel het team het erg naar z’n zin heeft gehad, Car en ik hebben nog flink gelachen met de ambassadeur waar we ook een selfie mee hebben gemaakt, deze komt uiteraard ook op de blog maar ik weet nog niet wanneer. We hebben ook nog een goed gesprek gehad met de P.A. van de ambassadeur, het blijkt dus winter te zijn hier… >30ºC Winter… Maar een van de hoogte punten van de avond was toch wel het feit dat er bitterballen geserveerd werden, en dat bijna alle nederlanders die in Sri Lanka wonen uitgenodigd en gekomen waren om met ons een praatje te maken en ons suc6 te wensen.