Dag 4

24 november 2015 - Panadura, Sri Lanka

Vandaag hadden we geen training in de ochtend, maar huiswerk, gelukkig heb ik dat niet dus ben ik lekker gaan zwemmen met mier. Toen ik en mier in het zwembad doken om 8:50 en het hotelpersoneel meteen aan kwam rennen dachten we dat ze ons uit het zwembad zouden sturen omdat die officieel pas om 9u opengaat, maar dat was niet het geval. Door het heftige weer van gister waren er vele kokosnoten uit de bomen gevallen, en het hotelpersoneel vroeg zich af of we misschien een kokosnoot wilden. Ik twijfelde eerst, maar heb toch maar eentje genomen. Ik kreeg eerst een groene, jonge kokosnoot, die was niet lekker. De oranje, jonge kokosnoot was tot mijn verbazing een stuk lekkerder! Na een heerlijke strandwandeling met het team, gingen we weer flink aan de slag, alle aandachtspunten van de wedstrijd van gisteren hebben we behandeld en volgens mij ook verbeterd. Vandaag was wel te merken dat iedereen het mentaal en fysiek erg zwaar had, maar das niet heel raar na alle zware trainingen en lange dagen.