Dag 5

26 november 2015 - Bangkok, Thailand

Vandaag kregen we spicy egg sandwiches voor ontbijt, super chill! Elke ochtend een beter ontbijt, jammer dat dit dan weer de laatste ochtend hier is! Na het ontbijt zijn we naar het veld gegaan voor onze laatste oefenwedstrijd tegen Panadura SC. Sommige van het Panadura dames team zaten ook in Sri Lanka Development. Tot onze verbazing waren deze dames niet echt fan van een warming up en liepen vanuit de kleedkamer meteen het veld op om de wedstrijd te beginnen. Sterre en ik mochten de batting vandaag openen, ging niet slecht al zeg ik het zelf. Maar na 10 overs won de warmte het van me. Prima partnership van 72 na 10.2. Ster batte nog ff door en maakte heel nice een half century (51 punten voor de niet cricketers onder ons). Voor de rest van de scores/details kijk op cricket europe. De tweede helft (de fielding innings) mocht ik ook nog eens de bowling openen. uiteindelijk had ik 2wickets (uitjes) en 15runs (punten) tegen in 4 overs (24 ballen). Ik was wel tevreden met mezelf, een blijkbaar me team ook, maar daar kom ik later op terug. Uiteindelijk hebben we de wedstrijd gewonnen. Terug aangekomen in het hotel was het eerste wat we deden zwemmen, wifi kan later wel, eerst afkoelen. Na het zwemmen heb ik heerlijk chopsuey noodles gegeten, nomnomnom… Tijdens het huiswerk uurtje hebben mier, EdL en ik een leuke strandwandeling gemaakt, en een stukje pier meegepakt. Het was ongelofelijk druk ivm een nationale feestdag. Zie de foto’s zijn volgens mij wel nice geworden. Toen we het einde van de pier bereikt hadden ging de zon net onder, en we wisten niet hoe snel we terug moesten gaan, want binnen 10 min was het pikkedonker… Bij terugkomst konden we bijna gelijk aanschuiven voor ons laatste avondmaal in Sri Lanka :( Om het af te leren toch maar voor de laatste keer chopsuey noodles gegeten haha, en gebrande cashew noten, ik heb genoten. Na het eten was het snel de reiskleding aan en op naar het vliegveld, het was leuk om te zien dat de hele hotelstaff ons uit kwam zwaaien. Over de reis ga ik niks vertellen want dat is niet echt interessant.