Dag 7

27 november 2015 - Bangkok, Thailand

Vandaag was het weer vroeg dag. Het, door tijdsverschil, twee uur eerder opstaan was zwaarder dan verwacht -.-
Het ontbijt was GE-WEL-DIG! Mijn persoonlijke favoriet; The Egg Corner, waar je kon kiezen wat voor soort ei je wilde, en bv. bij een omelet stukjes tomaat enz erin. Super chill. Er was ook sushi, maar ’s ochtends is dat niet echt mijn ding.. Na het ontbijt zijn we naar het veld gegaan, iedereen was heel benieuwd hoe het veld eruit zag, vlak of hobbelig, groot of klein, lang of kort gras. Tijdens het trainen zelf konden we uitvinden of het veld snel liep, hard of zacht was. Dus veel geleerd tijdens de training over de condities. Ik ging zelf niet zo lekker vandaag, gelukkig was dit de generale repetitie, dus zal het morgen wel goed gaan. Na de training hebben we nog heel even gezwommen, moet wel zeggen dat het water heel erg koud was en dat het zwembad in de schaduw stond. Alle scholieren moesten weer huiswerk maken, dus hebben Mier en ik voor de verandering maar is een frisdrankje gedaan in de hotelbar. Om zeven uur was de officiële opening, met avond eten, bestaande uit allemaal kleine fancy hapjes. Mijn favoriet; een toastje zalm mouse met kaviaar. Nu lekker slapen, morgen belangrijke wedstrijd! Heb er zin in!