Dag 6

26 november 2015 - Bangkok, Thailand

Aangekomen op Bangkok airport met souvenirs en al, eigenlijk wel moe door slaap te kort. Het duurde even, maar we vonden onze chauffeur, en met een supergrote bus werden we naar het hotel gebracht. Volgens mijn horloge was de rit iets langer dan twee uur, maar door tussendoor toch inslaap gevallen te zijn zat ik te denken aan 30 minuten. Op dit moment begin in alle verkeersregels in nederland toch wel te waarderen, het is hier een grote chaos. In het half uurtje dat ik wakker was heb ik een motor zien botsen met een scooter, beide machines total los, en voor de bestuurders zag het er ook niet al te best uit. Toen we aankwamen bij het hotel keken we onze ogen wel even uit, de luxe, echt niet te geloven. Ik denk dat deze gedachten ook versterkt is omdat de mensen in Sri Lanka het wat minder goed hebben, en het allemaal wat minder schoon is. Skippy en ik zitten op de 19e verdieping met prachtig uitzicht, we verbaasde ons wel even over de tennisvelden/zwembaden op de daken. zie foto’s. Na een week lang koud douchen, is het gevoel dat je krijgt van een warme douche niet te beschrijven. dus zal ik het ook zeker niet proberen. Na een paar uur uitrusten, en een heerlijke lunch (club sandwich), zijn we naar de Ambassade gegaan, waar we heerlijke appeltaart kregen, die ook nog een zelf gebakken was!! We hebben echt diepgaande gesprekken gevoerd over school/studie, werk, en uitgaansgelegenheden. Het huisdier, meneer schildpad, kwam ook ff gedag zeggen. Deze is door het hele team flink geaaid, en staat nu op vele selfies. Net ff scheikunde lesje gegeven aan skippy en nu ben ik dit allemaal aan het opschrijven. Zometeen gaan we eten, en daarna ga ik lekker slapen want ik ben kapot. Morgen staat er weer training op het programma en de officiële opening van het Toernooi.